3 Mart 2018 Cumartesi

enisan.com Üyelik İptali

Üyelerimiz, eNişan evlilik sitemizde karşılaştıkları sorunları e-posta ile iletebilirler.Gelen sorulara en kısa süre içerisinde cevap verilmektedir.Ayrıca üyelerimizin evlilik sitemizle ilgili bildirecekleri her türlü öneri ve eleştiriler değerlendirilerek gerekli işlemler hızla yerine getirilmektedir.

Kredi kartı ya da cep telefonu ile aylık, 3 aylık, 6 aylık abone olan üyeler istedikleri zaman "hesap" sayfasından otomatik ödemelerini kapatıp aboneliğin iptalini sağlayabilirler.


15 Comments

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Üyelikten ayrılma kararı aldım

Denizbank sms ile kredi mi arıyorsunuz? Tıklayın: denizbank sms ile kredi

Üyelik iptal etmek istiyorum

Üyelik iptali istiyorum..

Üyelik iptali istiyorum

Üyelik iptali istiyorum

Üyelik iptali istiyorum

Üyeliğimin iptalini istiyorum

Dul şoför üyelik iptalini istiyorum


EmoticonEmoticon