support.spotify.com Üyalik İptali Nasıl Yapılır
Üyelik türü özelinde iptal şöyle gerçekleştirilir.
İPTAL ETME SEÇENEĞİNİ HESAP SAYFAMDA GÖREMİYORUM
Üyelik durumun Spotify Free'de olduğunu söylüyorsa, aktif olan bir başka Premium hesabının olması muhtemeldir. Bu kılavuz onu bulup iptal etmene yardımcı olacak.
Değilse ödeme ortaklarımızdan biriyle (iTunes, internet veya mobil hizmet sağlayıcın) üye olmuş olabilirsin. Bu durumda iptal için o şirketle temasa geçmelisin.
İPTAL SONRASI BENDEN ÜCRET ALINDI
İptal sonrasında bir ödeme talebi alırsan, birkaç muhtemel neden şunlar olabilir:
Normal fatura tarihin civarında iptal gerçekleştirdiysen bir sonraki ödemenin çoktan işlenmiş olması mümkündür. Başka ödeme talebi almaman gerekir.
İpucu: İptal işleminin başarılı olduğunu ve Premium üyeliğinin ne zaman sona ereceğini görmek için üyelik durumuna göz at.
Premium statüde aktif durumda olan başka bir hesabın olabilir. Bu kılavuz onu bulup iptal etmene yardımcı olacak.
Eğer Spotify'a harici bir şirket üzerinden üye olduysan (örneğin mobil operatörün veya internet servis sağlayıcın), iptal için o şirket ile irtibata geçmen gerekebilir.
https://support.spotify.com/tr/article/how-to-cancel-subscription/
EmoticonEmoticon